Cumu fà un tè rotondu di Dragon Ball?

3. Impastà

Dopu chì u tè verde hè finitu, deve esse impastatu.Quandu si impastughjanu, i foglie di tè deve esse impastatu in strisce, in modu chì a superficia di e foglie di tè ùn hè micca rottu, è u zuccaru in i foglie di tè hè liberatu uniformemente.Affetta u gustu di u tè dopu chì hè fattu, è perderà i nutrienti chì cuntene.

4. Secca

Dopu avè finitu u prucessu di impastu, u tè verde seccu à u sole deve esse seccu.Per siccà, pudete direttamente frittu in una pignatta o seccu in un locu friddu è ventilatu.Dopu chì hè completamente disidratatu è seccu, pò esse seccu.Pigliate tè verde curatu.

Cumu hè fattu u tè di dragon ball?

1. Dragon Ball Tea usa tè verde seccu à u sole cum'è materia prima.FàTè di Dragon Ball, prima preparanu l'equipaggiu di pressa è impasta di tè.

2. I foglie di tè sò ben proporzionati (u nùmeru di grammi di tè varieghja da 1-20 grammi, impannillati in tela di cuttuni puri), i foglie di tè sò ben proporzionati (u numaru di grammi di tè in preferenza persunale varieghja da 1). -20 grammi è impannillatu in tela di cuttuni puri), tè steamed (impannillatu in tela di cuttuni) foglie di tè) postu l'outlet di vapuri à vapuri di e foglie di tè, aduprate una macchina pressa tè per impastà, è intornu à e foglie di tè.

3. A pruduzzione di tè di dragon ball hè simplice, è stu tipu di prucessu hà sti caratteristiche: portable, bella (cords cumpleta).

 


Postu tempu: Jul-04-2022