Cumu guardà e foglie di tè fresche dopu a cugliera?

1. Umidità di foglia fresca.Cù a perdita cuntinuu di l'acqua fresca di foglia, una grande quantità di u so cuntenutu serà descomposta, oxidatu è persu, chì affettarà a qualità di tè in un ligeru gradu, è purtari à u deterioramentu di u tè.lascia frescas è perde u valore ecunomicu in i casi severi.Per quessa, per mantene u tè frescu, u metudu spray hè generalmente aduttatu per mantene u locu di almacenamiento di foglie fresche à una umidità più altu.

2. Temperature.A temperatura esterna afecta principalmente a respirazione di foglie fresche.A più alta a temperatura, a più forte a respirazione di foglie fresche, è a più alta a temperatura di a foglia, u più forte l'attività enzyme, chì ùn hè micca favurevule à a qualità di tè.Per quessa, a temperatura bassu adatta hè favurèvule à mantene a freschezza di e foglie di tè.

3. L'ossigenu.Se a ventilazione hè povera durante l'almacenamiento, a respirazione anaerobica di tè aumenterà l'attività enzimatica, accelerà a descomposizione di materia urganica è aumenta l'ossidazione di polifenoli.In u prucessu di l'ipoxia, e foglie fresche pruducianu gradualmente un odore cattivu o un gustu agru rancid, chì affettaranu negativamente l'aroma di utè finitu.Dunque, in a cugliera di foglie fresche, u trasportu è u almacenamentu di a medicina tradiziunale cinese, mantene a circulazione di l'aria per impedisce a respirazione anaerobica di foglie fresche è affettanu a qualità di tè.

4. Mecànicudanni.Dopu chì e foglie fresche soffrenu danni meccanichi, da una banda, a respirazione di e foglie fresche diventa più forte è a temperatura di a foglia aumenta rapidamente;da l'altra parte, provoca l'ossidazione enzimatica di i polifenoli, chì hè propensu à cambià a foglia rossa.


Tempu di post: 15-lugliu-2021