Puntu di prucessu chjave di tè verde è tè biancu

A diferenza più essenziale trà i tipi principali di tè hè u gradu di fermentazione, chì mostra caratteristiche di sapori diffirenti, è u gradu di fermentazione hè cuntrullatu da diversi prucessi.

Tè verde "frittu"

U tè verde deve esse frittu, u termu prufessiunale hè chjamatu "fixing green".

Quandu e foglie fresche sò fritte in una pignatta, una sustanza chjamata "enzima di tè verde"In e foglie morse per l'alta temperatura, è u tè verde ùn pò micca esse fermentatu, cusì u tè verde mantene sempre l'aspettu di l'oliu verde.

Dopu a frittura o a fissazione di tè, l'odore grassy originale in e foglie fresche dissipate, è evoluzione in a fragranza unica di tè verde, è certi anu a fragranza di castagne fritte.

Inoltre, una piccula quantità di tè verde hè steam-fixed.

Tè biancu "sole"

Ci hè un dittu famusu nantu à u tè biancu, chì hè chjamatu "senza frittura, senza impastu, perfezione naturali".

L'artighjanu di tè biancu pò esse dichjaratu chì hà u minimu prucedure trà e sei categurie maiò di tè, ma ùn hè micca simplice.

L'asciugatura di u tè biancu ùn hè micca per espose u tè biancu à u sole, ma per sparghje u tè biancu in l'internu è in l'esternu per asciucà secondu e cundizioni climatichi.

L'intensità di u sole, a temperatura è u grossu di a diffusione deve esse cuntrullata cù cura, è pò esse seccu à un certu puntu.

Duranti u prucessu di siccà, u tè biancu hè ligeramente fermentatu, risultatu in un aroma fiurali ligeru è dolcezza pura, è ancu un aroma seccu à u sole.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022