A "Legge di a fabbricazione di tè in a dinastia Qing è a dinastia Ming" cuntene: "L'urìgine di tè verde (vale à dì u tè Oolong): i travagliadori in Anxi, Fujian anu creatu è inventatu tè verde durante u 3u à u 13 anni (1725-1735). ) di Yongzheng in udinastia Qing.In a pruvincia di Taiwan ".
Per via di a so qualità eccellente è di a fragranza unica, Tieguanyin hà copiatu l'altru da parechji lochi, è si sparse in e zone di tè oolong di u Fujian miridiunali, u Fujian sittintriunali, Guangdong è Taiwan.
In l'anni 1970, u Giappone hà vistu u "Febbre di tè Oolong", è u tè Oolong hè diventatu populari in u mondu sanu.Alcune regioni di tè verde in Jiangxi, Zhejiang, Anhui, Hunan, Hubei è Guangxi anu introduttu a tecnulugia di pruduzzione di tè oolong unu dopu l'altru per fà u "verde à Wu" (vale à dì, tè verde à tè oolong).
U tè oolong di a Cina hà quattru zone di produzzione maiò, cumprese u Fujian miridiunali, u Fujian sittintriunali, Guangdong è Taiwan.Fujian hà a più longa storia di pruduzzione, a più produzzione è a megliu qualità.Hè soprattuttu famosu per Anxi Tieguanyin è Wuyi Rock Tea.
À a fine di a dinastia Tang è à l'iniziu di a dinastia Song, ci era un monacu chjamatu Pei (nome cumunu) chì campava in Anchangyuan in Shengquanyan à u latu est di a muntagna Sima inAnxi.In u sestu annu di Yuanfeng (1083), ci era una secca severa in Anxi.Maestru Puzu hè statu invitatu à pricà per l'esperienza di Huguo.I paisani sò stati Maestru Puzu à Qingshuiyan.Custruì tempii è riparà strade per benefiziu à i paisani.Hà intesu parlà di l'effetti medicinali di u tè santu, micca luntanu da un centu di chilometri à Shengquanyan per dumandà à i paisani di cultivà tè è fà tè, è trasplantà l'arburi sacri.
Tempu di pubblicazione: 30-Jan-2021