Puntu chjave di u prucessu di tè Oolong è tè neru

Tè Oolong "Shaking"

Dopu chì e foglie fresche sò ligeramente sparse è ammorbidite, hè necessariu d'utilizà un tagliu di bambù per "sbulicà e foglie fresche".

E foglie sò scuzzulate è fermentate in un tagliu di bambù, pruducendu un forte aroma fiurali.

I bordi di e foglie sò relativamente fragili è diventanu rossi quandu si scontranu, mentri u centru di e foglie hè sempre verde, è infine forma "sette punti di verde è trè punti di rossu" è "foglie verdi cù bordi rossi", chì hè semi-fermentazione.

A scuzzulate u tè oolong ùn hè micca solu scuzzulate a manu cù un colu di bambù, ma ancu scuzzulate da una macchina simile à un tamburinu.

"Impastare" di tè neru

U tè neru hè un tè completamente fermentatu.In cunfrontu cù u tè oolong semi-fermentatu, l'intensità di fermentazione di u tè nìuru hè più forte, per quessa, deve esse "ampastata".

Dopu a cugliera di e foglie fresche, lasciate seccu per un pezzu, è e foglie sò più faciuli di rotulà dopu chì l'umidità hè ridutta è affucata.

Dopurolling tè, i celluli è i tissuti di e foglie di tè sò danucati, u zuccaru di tè sbocca, l'enzimi cuntattate cumpletamente i sustanzi cuntenuti in u tè, è a fermentazione prucede rapidamente.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022