Tabù di bere tè Oolong

U tè Oolong hè un tipu di tè semi-fermentatu.Hè fattu per mezu di i prucessi di secca, fissazione, scuzzulate, semi-fermentazione è siccazione, etc.Hè evolutu da u gruppu di draghi di tè tributu è u gruppu di fenici in a dinastia Song.Hè statu creatu versu 1725, vale à dì durante u periodu Yongzheng di a dinastia Qing.U tè Oolong hè un tipu unicu di tè, chì hè principalmente pruduciutu in Fujian, Guangdong è Taiwan.U tè Oolong hè assai amatu da l'amatori di tè.Hà un retrogustu dolce è fragrante è hè resistente à a birra.Inoltre, hà ancu certi effetti nantu à a salute umana, cum'è rinfrescante, anti-fatigue, anti-aging, digestioni, perdita di pisu è cusì.

Tuttavia, anche se u tè oolong hè un bonu tè, se u beie in modu improperu, u tè oolong diventerà ancu "velenu".Allora, chì duvemu attente quandu beie u tè oolong?

Prima, ùn pudemu micca beie tè oolong nantu à u stomacu viotu.Quandu bevemu u tè oolong nantu à u stomacu viotu, pruvucarà chì e proprietà di tè entrenu in i pulmoni è facenu a spleen di u nostru corpu è u stomacu friddu, chì ùn hè micca bonu per a nostra salute.

U tè Oolong hè attualmente u tè più cumplicatu cù l'aroma più variabile.L'agitazione durante a trasfurmazioni ghjoca un rolu assai criticu.L'agitazione hè di fà chì e foglie di tè tornanu a vita in u prucessu di secca, è l'acqua hè completamente eliminata durante u prucessu di scuzzulate di e foglie di tè è di i steli di tè.Dopu parechje volte di marchjà è verdi, e foglie di e foglie di tè appariscenu in u statu unicu di tè oolong cù foglie verdi è bordi rossi.In questu prucessu, l'aroma di tè hè digià apparsu.In u prucessu di pruduzzione sussegwenti, l'aroma speciale di u tè oolong serà più evidenti.

Siconda, u tè friddu oolong ùn si pò micca beie.U tè oolong caldu pò fà rinfriscà è anti-fatica, ma u tè oolong rinfriscatu pò causà effetti collaterali di stagnazione di friddu è flemma in u corpu umanu.

Terzu, u tè oolong ùn pò micca esse preparatu per un bellu pezzu.Comu tutti sapemu, u tè oolong hè resistente à a fermentazione, ancu dopu à ottu o nove volte di fermentazione, ci hè sempre una fragranza.In ogni casu, i polifenoli di tè, lipidi, etc. in u tè oolong brewed per un bellu pezzu seranu oxidati, è i vitamini in e foglie di tè seranu ridotti, chì riduce assai u valore gustativu di a zuppa di tè.

Inoltre, duvemu ancu attentu à ùn beie u tè oolong chì hè troppu caldu è di notte per evità effetti negativi nantu à a salute umana.

U tè Oolong hè attualmente u tè più cumplicatu cù l'aroma più variabile.Tè Oolong agitazionedurante a trasfurmazioni ghjoca un rolu assai criticu.U prucessu di scuzzulate di tè Oolong hè di rinvià e foglie di tè in u prucessu di secca, è l'acqua hè completamente eliminata durante u prucessu di scuzzulate di e foglie di tè è di i steli di tè.Dopu parechje volte di marchjà è verdi, e foglie di e foglie di tè appariscenu in u statu unicu di tè oolong cù foglie verdi è bordi rossi.In questu prucessu, l'aroma di tè hè digià apparsu.In u prucessu di pruduzzione sussegwenti, l'aroma speciale di u tè oolong serà più evidenti.


Tempu di Postu: Mar-11-2022