A fissazione di tè afecta a Spirng Clammy Green Tea Production

Fixazione di tè

U scopu ultimu di u metudu di fissazione di tè verde hè di inattivà l'attività di l'enzima, tenendu in contu a perdita di l'acqua è a forma.Piglià a forma (diritta, piatta, riccia, granule) cum'è a guida è aduttà diversi metudi di fissazione per finisce u verde hè a chjave per ottene una produzzione di fissazione di tè verde d'alta efficienza.

1. Prublemu potenziale

(1) L'usu di deumidificazione di a macchina di fissazione di tè di tamburinu ùn hè micca chjaru.

(2) L'effettu di solidificazione ùn hè micca evidenti dopu chì a furmazione di tè d'agulla verde hè finita.

(3) Ci hè una grande quantità di steam in steam fixing, è l'odore di l'acqua hè prominente.

(4) A fissazione di tè riscaldatu à vapore, per via di u spessore irregolare di a capa di foglia, scorch locale, chì affetta a trasfurmazioni sussegwente.

(5) Trattamentu di rinfrescante puntuale per a foglia di tè dopu a fissazione di tè hè ignorata.

(6) L'accumulazione à longu andà è u risorgimentu purtatu da u sovrappesu di a fissazione di tè portanu à a deteriorazione di a qualità.

2. Soluzione

(1) L'usu di u dispusitivu di deumidificazione in u prucessu di disidratazione hè adattatu secondu l'effettu enzimaticu di tè.Quandu u gradu enzimaticu ùn hè micca abbastanza, a deumidificazione deve esse fermata, è u vapore caldu è umitu deve esse usatu per affucà per ottene u tè supplementu enzimaticu.À u cuntrariu, se l'effettu di u tè enzymatic hè megliu, u tempu d'azzione di u vapore umitu-calore deve esse ridutta per evitari l'effettu di u calore umitu è ​​a perdita insufficiente di gas verde.

(2) L'agulla di a macchina per a torrefazione di tè di solitu hà a funzione di forma.Dopu a fissazione di e strisce, i paràmetri, cum'è a temperatura è l'angolo d'inclinazione di l'equipaggiu, deve esse aghjustatu secondu a prestazione di l'equipaggiu, per allargà u tempu di frittura è realizà a forma di forma.

(3) Aghjustate a quantità di vapore per risponde à i bisogni di a fissazione di tè, evitendu l'effettu di u calore umitu causatu da u vapore eccessivu.

(4) Cuntrolla l'uniformità è u grossu di a foglia di tè marchita

(5) I foglie di tè dopu a fissazione deve esse rinfriscati in tempu per evità l'accumulazione.In questu ligame, l'equipaggiu di rinfrescante è screening pò esse usatu per ottene effetti di rinfrescante è screening.

(6) Evitate nantu à a fissazione di tè è u deterioramentu di a qualità di l'accumulazione causata da l'accumulazione è u risurgimentu à longu andà.

In vista di e caratteristiche di bassa temperatura è alta umidità in a stagione di tè di primavera, a nostra cumpagnia hà ancu migliuratu a serie di sopra.macchine enzimatiche di tè verde.Fate più adattati per a produzzione di tè di primavera.


Tempu di Postu: Apr-18-2022