L'avvizzimentu influenza a produzzione di tè verde di Spirng

A bassa temperatura è l'ambiente di alta umidità è a diferenza di rendiment di l'equipaggiu di trasfurmazioni in a stagione di tè di primavera affettanu a qualità di trasfurmazioni di tè di primavera.Per migliurà a qualità di i prudutti di tè di primavera è mette in risaltu e caratteristiche di qualità di u tè verde, hè a chjave per ammaistrà i punti tecnichi di sparghje, fissazione, furmazione è siccà.I seguenti vi spiegà i tecnulugii cumuni chjave di trasfurmazioni di tè verde.
Aduprendu una macchina per u tè cuntrullata da u prugramma
1. Secca
A diffusione di foglie fresche di tè hè u prucessu primariu di trasfurmazioni di tè verde.Un bonu effettu di marchja pò migliurà l'efficienza di a fissazione di tè verde, è pò migliurà megliu i prublemi di qualità cum'è l'amarezza è l'astringenza di a zuppa di tè.
1. Prublemu potenziale
(1) I foglie sparghje sò più grossi, è l'agitazione hè spessu usata per assicurà l'uniformità di l'asciugatura di tè, chì à u turnu causa danni meccanichi à e foglie sparghje.
(2) L'attrezzatura di marchja ùn manca l'equipaggiu di riscaldamentu ausiliariu, è u prucessu di greening ùn pò esse cuntrullatu in modu ordinatu.
(3) Durante u prucessu di sparghjera di tè verde, a temperatura digitale di l'equipaggiu di riscaldamentu ausiliariu hè utilizata com'è riferimentu, è a temperatura di e foglie sparghje hè ignorata.
(4) U gradu di diffusione verde hè spessu ghjudicatu da a dulcezza è u culore di e foglie, ignorendu l'esistenza di steli.
2. Soluzione
(1) Durante u prucessu disparghje foglie fresche, Evite operazioni di dannu meccanicu cum'è a rotazione è u mischju.
(2) Installa l'equipaggiu di riscaldamentu ausiliariu, è a temperatura di a foglia ùn deve micca più di 28 ° C durante a fase di l'azzione di l'aria calda di u prucessu di sparghjera di tè verde.A cumminazzioni di l'azzione di l'aria calda intermittenti è a diffusione statica hè aduttatu.A tampiratura di e foglie in u stadiu di l'azzione di l'aria calda ùn hè micca più di 28 ° C, è a temperatura in u stadiu staticu hè a temperatura ambientale.
(3) U gradu di diffusione verde deve esse ghjudicatu da a perdita uniforme di l'acqua da i ciumi, foglie di foglie o foglie di steli, supplementate da e caratteristiche visuale è olfattive cum'è u culore è a fragranza.
(4) Aduprà una macchina di marchja cuntrullata in temperatura è cuntrullata in u tempu per sparghje u verde


Tempu di Postu: Apr-18-2022