I Fattori Chjave di Pruduzzione di Tè Oolong di Bona Qualità

2. Aroma di l'odore: L'aroma di Tieguanyin include aromi varietà, regiunale è artighjanali.Prima, sniff se l'aroma di a varietà hè prominente, è dopu distingue u livellu di l'aroma, a durata, a forza è a turbidità pura.Quandu l'odore di l'incensu, una cumminazione di olii caldi, caldi è friddi hè utilizatu.Tutte e variità cù un aroma eccezziunale, un aroma altu è una fragranza di longa durata sò tutti i primi gradi.

3. Tastate u gustu: scoop una quantità approprita di zuppa di tè cù una cucchiara, è sughje, spin è rotulu in bocca à traversu a lingua, perchè e cellule di u gustu in tutte e parte di a bocca ponu fà una sensazione di gustu cumpleta.Quelli chì anu un gustu dolce, dolce è rinfrescante, grossu, ma micca astringente, è riccu in e caratteristiche "savori" di variità sò tutti i primi gradi.

4. Fighjate à u culore di a zuppa: fighjate à a prufundità di u culore, a luce è l'ombra, a turbidità, etc., di a zuppa di tè.Induve u culore di zuppa hè aranciu è giallu brillanti, hè u gradu superiore, è a zuppa scura è turbida hè u gradu inferjuri.

5. Videndu u fondu di e foglie: Pour i foglie di tè brewed cù acqua fogera (chjamatu "fondu di foglia", comunmente cunnisciutu com "residu di tè") in un piattu pienu d'acqua è osservate u fondu di e foglie.Quelli chì anu fondu morbidi, foglie gialli brillanti, è evidenti "pediculi verdi, ventre verde è frangi rossi" sò tutti i primi gradi.

In più di a furmazione di Tieguanyin, parechji altri fattori sò interlinkati in u prucessu di pruduzzione di tè.U prucessu di pruduzzione di Tieguanyin hè sparghje, scuzzulate, fissendu, rotulendu, furmendu è siccà.Parechje di sti passi deve esse ripetutu parechje volte durante u prucessu di produzzione per ottene u megliu risultati.

Eccu una lista di e macchine per a vostra riferenza.

Fate u tè oolong o Tieguanyin ùn hè micca faciule cum'è vede.I passi di pruduzzione di oolong/Tieguanyin sò i più cumplicati in ogni tipu di tè.

Quanzhou Deli Agroforestrial Machinery Co., Ltd furnisce una serie completa di macchine per a trasfurmazione di tè oolong, da a macchina per l'asciugatura di tè oolong, a macchina di scuzzulate Tieguanyin, a macchina di fissazione di tè oolong, a macchina di laminazione di tè oolong, a macchina di forma Tieguanyin, a macchina di asciugatura di tè oolong, etc.

 


Tempu di Postu: Feb-19-2022