U rolu di u tè Rolling

Chì ghjè a funzione di u rollu di foglia di tè: rolling, unu di i prucessi di preparazione di tè, a maiò parte di i prucessi di preparazione di tè anu stu prucessu, u cusì chjamatu rolling pò esse capitu cum'è dui azzioni, unu hè impasta di tè, impasta di tè, ancu s'è e foglie di tè. sò furmati in strisce, unu hè torce, torce can I celluli di tè sò rotti, è u sucu di tè hè spressu, cusì chì u sucu di tè hè attaccatu à a superficia di a barra di tè, chì aumenta a viscosità è conduce à a furmazione. di a forma di e foglie di tè.

In più di furmà, a funzione di rolling hè principalmente di pruvucà a rottura di e cellule è u overflow di u sucu di tè.U zuccaru di tè sbulicatu aderisce à a superficia di e foglie formate.Dopu à l'asciugatura, u culore è u gustu pò esse brewed by brewing.Per quessa, l'impastata hè un prucessu necessariu per fà ogni tipu di tè (eccettu u tè biancu).

A funzione dirolling tèhè di fà e foglie di tè in strisce, è u sicondu hè di rompe e cellule in e foglie di tè, è u zuccaru di tè sbocca è aderisce à a superficia di e foglie di tè, chì hè benefica per aumentà a cuncentrazione di a zuppa di tè, chì hè ancu u mutivu perchè u tè abbanduneghja rapidamente a zuppa.U più pesante di e foglie di tè sò, menu resistenti i foglie di tè sò à spuma.

Ci sò dui metudi cumuni di impastu, l'impastamentu manuale è l'impastatura meccanica.Attualmente, fora di qualchì famosu prucessu di tè, chì conserva sempre una piccula quantità di rolling manuale, a maiò parte di elli anu ottinutu operazioni meccanistiche.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2022